fredag, april 23, 2010

Artistrecept

Erfarenheter. En del bra och andra mindre bra. En sak har de gemensamt; de formar oss som människor.
När man står på scenen blir det så oerhört tydligt hur beroende man är av sina erfarenheter. Mina erfarenheter det senaste året har utvecklat min scenpersonlighet alldeles otroligt mycket. Här är mitt recept: (men ta det med en nypa salt..;)alla har vi olika ingredienser i vår kaka)

1. Bli kär
2. Längta
3. Sakna
4. Bråka
5. Visa vad du känner
6. Kämpa
7. Bryt upp
8. Gå vidare och inse att du kan vara stark även på egen hand

Idag är jag, trots allt som hänt, betydligt starkare, lyckligare och mer självständig än för ett år sedan. Och det är främst dåliga erfarenheter som har lett mig till detta. Inget ont som inte har något gott med sig. True.

Idag har jag varit på ackis-kurs igen. Sista helgen nu, tyvärr. Det har varit så grymt givande! Det gick verkligen toppenbra idag och jag känner mig trygg i gruppen. Jag har kastat mig ut och det har känts så himla bra. Imorgon är vi på det igen:)

Kram på er!

Inga kommentarer: