fredag, mars 26, 2010

And I´m feeling..good!

Nu är det fredag igen! Fan vad skönt. Jag kommer aldrig sluta älska fredagar. It´s a promise!

Veckan har varit bra! Min förkylning börjar äntligen släppa även om det har varit lite segt. Ingen träning för mig den här veckan (fast jag har fuskat lite och promenerat en del ändå..) och det har ju varit lite trist, men nästa vecka blir det nya tag!
I onsdags var jag ledig, men valde att hoppa över sånglektionen eftersom jag varit ganska hes. Istället fixade jag lite praktiska saker och strosade i solen på underbara söder. Lovely! På kvällen var jag på kalas hos E. Supermysigt och trevliga människor. Fantastiska kärleksmums och vin. Ost, kex och vindruvor. Härlig kväll!

Jag har faktiskt varit ganska flitig den här veckan. Innan helgen ens är här har jag städat, tvättat och handlat. Känns skööönt att inte ha det att tänka på i helgen! Nu hoppas jag bara att det blir fin-fint väder, men meterologmannen verkar ha ändrat sig på den punkten. Det som från början hette "supervärme i helgen" har ändrats till "regn och lägre temperaturer i helgen". Dåligt byte.
Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Hyddan och promenera lite på djurgården med henne. Mys mys! På söndag (om jag känner mig fit for fight) ska jag spela lite tennis med Dandy. Tror det kommer bli en super-helg!
Min magkänsla har varit som den mest pålitliga vän denna veckan. Har känts lite märkligt och en smula obehagligt nästan, men lite coolt också.
Mår faktiskt riktigt bra just nu. Och det känns skönt att någon tror på mig när jag tvivlar. Tack:)

Salem får avsluta denna fredagskväll!
Kram kram



Inga kommentarer: